Uitstekende communicatie, goed overleg, heel netjes en precies gewerkt.Erg tevreden.Hélène uit Lelystad
Geweldig,hij had op korte termijn geen tijd voor het klusje maar gaf een heel goed advies waardoor ik het klusje zelf kon doenGovert uit Lelystad
Echte vakman, flexibel, overlegt proactief, reageert snel bij vragen, geeft ook ongevraagd advies. Kortom: zeer tevreden.Joey uit Lelystad
Net als de vorige keren goede ervaringen, ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en expertiseM.a. uit Lelystad
Snelle reactie en duidelijke communicatie. De ervaring van Edwin en zijn vriendelijkheid zijn een pluspunt. Voor de klus die wij in gedachte hadden viel de prijs hoger uit dan verwacht dus hebben we de klus nu niet laten uitvoeren. In de toekomst zou ik wel weer contact opnemen gezien het positieve contact.Elvira uit Lelystad
Een betrokken man met hart voor zijn werk.Henny uit Soest
Edwin is zeer ervaren voor deze werkzaamheden. Denkt mee en komt ook zelf met suggesties hoe het beter kan. Dagelijks gehoord van hem wat hij die dag ging doen. Nu trots op onze badkamer naar volle tevredenheid.Yvonne uit Lelystad
Prima vakman die meedenkt en altijd bereikbaar is. Gaat er wat mis, dan lost hij dit perfect op.
Ik heb niets te klagen.Erwin uit Lelystad
In 1 woord geweldig!Ricardo uit Lelystad
Een man met ervaring en plezier in z'n werk. Denkt graag mee en geeft zijn mening / advies.Dennis uit Lelystad
Een vriendelijke en aardige man. Professioneel en behulpzaam. TopRalph uit Lelystad
Edwin is een heel goede vakman. Het eindresultaat is werkelijk prachtig.R. uit Lelystad
Edwin luistert goed naar de wensen en denkt mee aan oplossingen en doet ook voorstellen. de opdracht ging niet door omdat, door omstandigheden hier in huis onze wensen op een ander moment gedaan moeten worden. uit Lelystad
Betere vakman had ik niet kunnen krijgen qua professionele vakmanschap, meedenken als er zich problemen voor doen( en dat waren er veel), perfecte afwerking. Echt was/ben zo blij met deze man mijn badkamer heeft gerenoveerd. Betere is er niet.Annie uit Lelystad
Goed contact, fijne manier van werken en netjes en eerlijk over de mogelijkhedenInge uit Lelystad